Fresh News!

Nyheter

Anmälningar JO till 70 har ökat från 5000 eller 7000.
Speciellt Sjukvården och allmäna reklamationsnämnden
Detta beror på att det har blivt enklare att göra en anmälan på internet.

En stor ökning av prostituationen i Stockholm, GBG och Malmö
Sexköpslagen borde verkligen ändras till att det blir olagligt att sälja Sex. Då skulle prostituationen att minska kraftigt tror jag.

GR har rankat de tio hetaste spelen i höst listan ser ut såhär:
1. Forza Motorsport 3 (Xbox 360)Oktober 30
2. Assassin's Creed II (XB360/PS3) November 20
3. Modern Warfare 2 (PC/PS3/XB360) November 10
4. Brütal Legend (XB360/PS3) Oktober 16
5. Tekken 6 (Playstation3 / Xbox 360) Oktober 30
6. New Super Mario Bros: Wii (Wii) Höst (inget fastställd datum ännu men gissar på den 04 Nov i USA och den 07 här.)
7. Batman: Arkham Asylum (PS3/Xbox360) 28 Augusti
8. Colin McRae: Dirt 2 (PC, PS3, Xbox 360) September 10
9. Champions Online  (PC,XBox 360) September 1
10.The RockBand: The Beatles (Wii, 360,PS3)  September 11

Denna listan var mycket bra anser jag och stämmer bra överens med min egen. Hade dock tagit bort de tre sista och ersatt dem med Scribblenauts, Splinter Cell: Conviction och med Dragon Quest IX (som jag verkligen hoppas släpps i USA iår). Sedan hade jag bytt plats och suttit Modern Warfare 2 som etta istället.

Nyhtesändningen slut 08.08.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0