Kinza sviten e kär i K! (fetlångdiss)

Glade morgon ere pieer å gutar!

Japp vad hon än säger imorgon så visar detta inlägg på att vännen hon ska träffa i själva verket är en kille hon är intresserad av. Finns en hel del som tyder på detta. Hade det varit en av en hennes tjejkompisar så hade hon skrivit typ "ikväll ska jag dra till för en tjejkväll hos Nadia med mysaframför TV:n. Ska köpa med mig lite mat från BK V.I.P som jag tog från min pappas plånbok. Då kan vi som e kända få betala 30,000 för en whopper meny. Fatta man får den i en Louis Vouiten väska!!!!! Jag menar det är jö lixom få en betala för två typ eller nåt. hihi sorry är inte så bra på att räkna kanske men någon här kanske kan hjälpa mig för man kan faktikst vinna en  

Detta skulle backas upp med en bild på henne och en bild på hennne igen och ytterliggare en bild på henne igen med en random kompis. hela kenzas liv verkar vara enda stor  fest med shoppingrunda som rundas av med tjejsnack, gratisfester, Lyx och tjejkväääll! Yippieeee ::::::::D

Sen kanske ett litet utall som jag e crazy!! följd av något tråkigt youtube klipp med de dåliga tyska töntarna Tokio Hotel eller  varför inte sönderspelad MTV-låt. (Läs en låt som jag zappade in på miiiin armani stureplans iiipod som bara spelar det som är top notch på stureplaaan!)

Just det armani också. Väldigt söt hund det kan jag faktiskt inte säga något annat om, okej den kanske skulle behöva äta lite mer för annars skulle ju faktiskt t.o.m. råttorna som finns i centrala stockholm ta och äta upp den stackars lilla hunden.

Tipar på att det är den där Kenneth (måste vara kanske så ovanligt att heta det i asien) eller vad han heter och jag gillar asiatiska killar (speciellt Japaner som är fet coola och smarta). Så är det en japs, right on biaatch!

Förresten har jag en tjeje på G som jag hoppas kunna träffa innan jag drar till stockholmen igen.

Har aldrig varit kär i kenza utan det är bara min hjärna som har projicerat en lycklig tid på just henne. Var i Jan-Mars 2008 som var den bästa perioden i mitt liv. Hjärnan som är primitiv i vissa fall drog slutsatsen att eftersom jag hade kenzas msn så motsvarde kenza lycka. Detta är dock fel då miss Zouiten ser ut som vilken stureplans brud som helst.

Har sett minst 5 Kenzor, 3 Natascha Peyre (en som faktiskt är snyggare som jobbar på donken) minst 1000 Linda Rossing/Carolina Gynning och över 1000 blondinbellor där och på Östermalm.
Kommer självklart att ta bort hela kategorin Kenza och även tjejer och istället lägga till Marknadsföring, Ekonomi, Historia, Geografi,USA m.m.

Kan ju fan inte ha en kategori för att en tjej är snygg man måste vara lite clever också och sorry men det verkar inte lilla kenza vara alls. Nu kommer jag att läsa den bra mycket bättre bloggen Blondinbella skriven av en person som många tror är dum men som jag själv tror är smart.

Bara att jämnföra hennes blogg med kenzas. 

Blondinbella skriver mer varierat och är inte alls så jävla skrytsam som Kenza är. Visst jaja programledare för en dålig skitkanal och en blogg fylld med dolt skryt. Kenza vet att skryt kör man förklädd för det märker inte de flesta. Men jag märker det tyvärr.  Ett sätt är att börja ett inlägg med en liten förklarning. Kategorin har inget med skrytet att göra alls utan firas av i slutet med en bild eller något som en bild på henne själv med en MTV-Mic eller ett foto på henne (no shieet)  på Berns, Spybar, Companiet eller någon annan "fin i kanten" krog.

Hade jag haft lust att skrytra visst kan fixa fram en bild på mig och Göran Person men skulle aldrig göra det utan att ha något viktigt att skriva om innan. Sen vadå krogen är ju inte ett dugg tufft att träffa någon känd där. Åhhh det e adam tensta han e ju från tensta!! Kinza tänker: "åhhh undrta hur många han har dödddddadat i det där ghettot där det bara bor en masssa blattar" Var coool var top notch du var ju faktiskt Storängens farligaste gangsta i niaaan och shoobre e ju faktiskt från marroco och vet hur man ska passa in där".

En sak till dig sviten kan lova att om du åkte till en stad i marrocko utan din farsa eller någon som kan arabiska skulle du inte veta hur man gjorde alls för att passa in. Läs mitt inlägg om koder så kanske du lär dig något. Som sagt om är en svenne själv  och bara umgås med Svennar (betyder att man är naiv, överlägsen på ytan men feg på insidan, man har ingen respekt alls utan går raka vägen från rövslickeri oftast av sin egen farsa till att bli rik utan att vara smart eller ha någon koll på ekonomin eller världsmarkanden alls.  

Kan ju nämna att jag inte har gått ekonomi eller marknadsföring alls men psykologi och Filosofi täcker in dem ändå så det räcker med att kunna de två viktagste skolämnerna.

Lovar att de få bilder ni ser av mig kommer ha något syfte mer än bara titta på mig jag e snygg och bäst av alla! 
 
Nu får jag väl inte se Lady Gaga på Grönan med henne men skit samma got more important things to do that day.

Från MSN:

(Skulle någon tycka att jag var lite dum här så ska ni veta att miss sviten inte kan ta någon kritik alls. Hon och hennes fjantkompis Nadia höll på och mobbade mig på MSN genom töntiga röstmeddelande som jag pisssar på din gameboy!!!

En annan sak var att kinza inte kan lyssna på de äldre vise. Jag rekomendera henne att se 2007 års bästa film No Country for old men istället för bottenskrapet Superhero: The Movie. Skrev att den skulle suga hästpung men nähä sagt och gjort och hennes dåvarande svennebanan kille gick och såg den ändå trots mina kloka råd.

Nästa dag loggade jag in på MSN och frågade om den var bra. Fick till Svar:
Nääää! Blame your self stupid säger jag.

Första gången jag fick hennes MSN så var det faktiskt hon som började prata. Minns att det kändes som att nu har jag något som inte andra har! Vilket förmodligen var helt sant. Hette på Facebook: Har Kenzas MSN!
I början var allt trevligt (honeymoon period) var iofs jag som förde fram samtalet men kenza som berättade. Alex Schulman hade tydligen skrivit någon skit om hennes farsa för att kenza inte vill medverka i hans program.

Tror det var i Ekdal på fyran om jag minns rätt. Höll självklart med och skrev att han var dum osv. men detta stämmer inte. Alex är barnslig visst men dum nä inte alls. Han är riktigt smart och grejen är att det är skrämande hur dumma jävlar som Linda Skugge lipar efter ett inlägg som hon ändå har för liten hjärna för att kunna analysera.

Ironi blandad med Komik blandad med riktiga händelser är enligt mig den ultimata combon. Alex är kung över bloggsverige och kommer vara det ända tills jag tar över kronan.

En sista sak på MSN, kenza höll alltid på att snacka skit om Götet fast att det kom fram att hon aldrig varit där! Snacka vilken looser, kontra med lite skitsnack om Stockholm som jag var denna tidpunkt endå varit i kanske totalt 1 månad sammanlagt under tre resor.

Visade två kniven i hjärtat filmer: Mannen i Blå och Kvibergs Marknad. Kenza utbrister: Nääämen guuuu va töntigt. Frågan är egenligen vem som är tönt här. Real Gangstas from tha GBG eller Kinza wannabe marockan gangzta som lyssnar på Tokio Hotel och hennes stureplanssvennar. Kiiinza Sviten!   
Låter videon tala för sig själv.




Respekt till Uppsala iallafall: Real people, True shieet!



Broadcast to you Live from WestCoast 5.11 FM by your host Oscar Bruce!

Kommentarer
Postat av: razraz

Du verkar helt besatt av den där kenza. Det är väl vilken bloggbrud som helst och du skriver om henne som hon vore världens gudinna. Ta lite tabletter så du lugnar ner dig.

2009-07-18 @ 22:16:06
Postat av: Oscar

haha! Nej läs om inlägget.

Ha en bra dag.

2009-07-19 @ 17:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0