-)=(-

Har varit helt clean från benzodiazepiner i mer än vecka men nu känner jag att ett par Valium eller Xanax skulle vara guld. Just när man har stark ångest utan orsak så känns det ganska meningslöst faktiskt.

Hittade dock två ciggfimpar längst ner i resväskan. Vilket hjälpte lite.

Ska till Udevalla senare idag och har köpte en present till mormor, och sak även köpa en till morfar. Är där tills senaste söndag. Sedan åker  jag hem till Göteborg och packar om igen innan jag drar tillbaka till Stockholm.

Eftersom jag sov i 8 timmar igår så är jag själcklart pigg nu eftersom jag inte kan sova länge två dagar i sträck.

Nu ska jag lägga in: Micheal Jackson-The Essential och Compton's Most Wanted- Music to Driveby på min Ipod.






Kommentarer
Postat av: B

grattis till veckan!

2009-07-08 @ 21:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0