Välgörenhet!

Jag har kommit på att det jag vill göra i mitt liv är att hjälpa människor.
Har själv haft ett skitliv tills nu så jag vill hjälpa dem som har de tufft i samhället.

Jag kommer nu att köpa Faktum varje månad för att stödja hemlösa, jag kommer även att skänka några hundralappar till någon hjälporganisation (har inte bestämt vilken ännu) varje månad och skulle någon fattig uteliggare be mig om pengar så skulle jag inte ens tveka att ge bort en tjugolapp. Ska även lägga i några slantar i donkens box nästa gång jag äter på Mcdonald's nästa gång.

Hoppas att jag kan föregå med ett gott exempel för andra som läser detta.

/OB

Kommentarer
Postat av: John

Din ironi är mycket bra.

2009-07-21 @ 17:31:25
Postat av: Oscar

Nej jag är helt seriös.

2009-07-21 @ 18:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0