7 Eleven 24/7!

Bloggar från 7 Eleven på Birger Jarlsgatan 39 som har Mac's vilket är Nice!

Har nu köpt en mobil på Siba. Det var en Nokia för 500 spänn vilket var ett bra pris då den hade kamera (säkert en kass men endå) och färgdisplay.

Var på Addidas Store och Köpte en Real Madrid tröja, två andra tygtröjor en paket strumpor och ett par gympaskor.
Ett problem nu är dock att mina cash börjar ta slut och att jag inte får tag på några förräns på måndag då bankerna öppnar.

Får väl ringa några samtal och försöka fixa det på något sätt.

Ska efter jag varit är åka hem till mitt hotell och ta en dusch. Måste köpa lite hygiensaker också för det fan inte lätt att lukta svett!

Ha d gött!

Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

Hallå där ! :) Haft en bra helg hitills ?

2009-06-27 @ 16:01:32
URL: http://haaiidi.blogg.se/
Postat av: Mr. Incognito

sv; Hoppas du kan komma hem snart:) va e det för slags läkar besök?

Ojda det var drygt, men man kan väl ta ute pengar via bankomater, el? har inte vart i Sverige på 2 år har noll koll på va som händer:P



a det va fan ett bra pris för en mobil:) va ska du hitta på ikväll?

2009-06-27 @ 20:06:03
URL: http://sinnerz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0