Damn fuckking hot!

Jävlar vad varmt det är nu! Minst 30 grader i skuggan.
Vill fan bada men det är så segt att åka ända till Nacka. Kan ingen från Stockholm rekommendera en fin badstrand som ligger närmare innerstan?

Har försökt att hitta kenza utan att lyckas tyvär. Känns alltid som att jag ligger steget efter. Nu vet jag iofs var hon bor men orka stå där som någon mobbad fjortis. Nä spontant ska det vara, så har ni några tips om Kenzas favorite places så skicka gärna ett mail. Tipset som leder till succé belönas självklart med ett fint litet pris.

Nu ska jag dra ut, ha d!

/Oscar Bruce.

Kommentarer
Postat av: Denisa

Ska du inte lägga in bilder?

2009-06-28 @ 19:29:12
URL: http://denisaaradean.blogg.se/
Postat av: Mr. Incognito

sv; hehe oki:P



då förstår jag att du inte kan missa läkar tiden. va har du hittat på denna söndag?

2009-06-29 @ 04:10:34
URL: http://sinnerz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Stalker?

Om hon hade velat träffat dig skulle hon väl tala om vart hon brukar vara och sånt?

Kanske borde ta upp det med henne?

2009-06-29 @ 22:24:51
Postat av: Oscar

"Om hon hade velat träffat dig skulle hon väl tala om vart hon brukar vara och sånt?

Kanske borde ta upp det med henne?"



Grejen är att jag inte har hennes MSN längre. Var lite dryg mot henne för ett år sedan så hon blockade mig. Har bett om ursäkt men har inte hennes MSN längre. Hade hon träffat mig så hade hon nog sett att jag har förändrats.

2009-06-29 @ 22:28:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0