Danmark funderar på Hasch legalisering.

http://www.vasabladet.fi/story.aspx?storyID=43521

Sossarna i Danmark funderar på att släppa lös hasch på danska kafeér som i Holland. Detta är för att minska kriminalitet och antalet missbrukare. Detta kan låta konstigt men land som Holland har mycket mindre narkotikamissbrukare än vi har här. Sen skulle det vara mycket bättre kontroll om statern kontrollerade haschet istället för att du köper vilken skit som helst av en påtänd pundare som bara är ute efter dina pengar.

På många sätt är en Hasch en mycket bättre drog än Alkohol, Tobak och Benzodiazepiner (som man får på recept iofs).
Det är en stor skillnad på Hasch och Marjinauna. Personligen gillar jag Hasch mycket mer, då blir man härligt bäng. På Maja kan man börja noja. Minns speciellt vid ett tillfälle då jag hade rökt hos en polare och skulle hem. Han boodee vid andra sidan av stan och när jag väl skulle på vagnen så såg jag en polisbil åka bil.

Jävlar tänkte jag nu åker jag dit! Hade liksom 5gram i fickan och maja luktar en hel del. Även på vagnen tyckte jag att alla titta konstigt på mig så jag glev av och skulle gå hem istället. Det gick inte bra om man säger så. Efter en timmes gående i felriktning så gick jag tillbaka och tog vagnen hem.

Det jag försöker säga med det här är att jag absolut inte är för laglig Maja men Hasch det är en anna femma!

Idag tillexempel då ska alla kröka många kanske kör rattfulla. Det hade väl varit mycket roligare att mysa till med lite Afghan på balkongen istället eller? Är väl medveten om att den svenska staterna aldrig skulle följa efter. " Hasch kan man ju DÖ av och få HASCHPSYKOS som gör att man blir knäpp för resten av livet!" Psykosen får stå för de själva och de som tror på narkotikapropagandan de fick lära sig i åttan.



Vad tycker ni, ska Hasch vara Lagligt eller inte?

Kommentarer
Postat av: flashbakk

jag tycker att hasch ska vara lagligt, absolut!

2009-06-19 @ 13:11:04
URL: http://flashbakk.blogg.se/
Postat av: Mia

Lagligt!

2009-12-31 @ 02:05:18
URL: http://www.123minsida.se/Lifeisagame

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0