Gaga igen.

Blir förmodligen att gå på Lady Gaga på Tivoli den 2 augusti. Måste fixa ett boende bara. Ska ringa två brommabor idag annars får jag väl checka in på ett hotell eller nåt annat mobbat som ett vandrar hem.

Problemet är min agorafobi men har jag med mig mina medecins så lär det gå bra.
Hoppas verkligen att Kenza hänger på. (Har ebjudet mig att betala inträdet till Gröna lund så får se om hon nappar).

Måste komma från bort från skitförorterna: Kortedala och Bergsjön. Har faktiskt tröttnat på hela Göteborg. Skulle vara kul att se en Live konsert. Visst jag har sett Pharrel Williams men det var när jag jobbade på Way Out West så jag stod bara på sidan.

Men detta kommer bli The Day of the Year får mig! Orka hänga med mina dopebuddies eller sitta hemma och knappra piller och röka på hela sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0