Godmorgon! (Tisdag 09 Juni)


Nä jag ändrade mig, orkade inte spela Wii nu. Har läxor som jag inte gjort i Engelska C. Men vad fan fuck that shieet säger jag. Har ingen lust. Idag har jag förresten min absolut sista lektion denna terminen. Det är den absoluta höjdpunkten på hela veckan. Där får jag bekräftelse känner att jag kan någoting istället för skit för att jag råkar vara en psyksjuk, pillermissbrukare som alla tittar surt på när jag ute på stan.

Jag pratar om Psykologi B. Sen är det bara ett plus att min lärare ska baka bullar åt oss.

Dagens Outfit: Ja ett par lufiga svarta joggingbyxor, en NY Yankess Hat, Solglassögon (alla knarkare har det), svarta strumpor som jag har lånat av farsan och sandaler. På det blir det en svart jacka.

Vad ska du göra idag?
(Har inte fått någon kommentar ännu så du kan bli den första).

/BenzoBoy 415

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0