Ingen inläggning idag heller! (men jag har fett med CD)

Nä fanns ingen plats på 361 alls, de misstänkte att jag hade tagit droger så jag fick göra ett pisseprov. Visade utslag på benzo och Opiater men det var lungt för benzo har jag utskrivet och opiaterna var från hostmedecinen (Cocillana Etyfin som innnehåller morfin). Tur som fan att jag inte rökte Cannabis igår.

Istället fick jag med mig 10mg Valium och recept på Strattera som är någon slags ADHD medecin som inte innehåller amfetamin. Skit säger jag, visst ska ge skiten en chans men funkar den inte så är det gatan som gäller.

Men nu har jag ingen lust att vara sur idag kom nämligen ett trevligt brev från CDon.com innnehållande skivorna
-  Dr Dre: Chronic 2001
- Lil Wayne: Tha Carter II
- Lil Wayne: Tha Carter III
- Ice Cube: Amerikka's Most Wanted
- Jay-Z: The Black Album
- Jay-Z: Kingdom Come

Så nu blir det music all night!



/BenzoBoy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0