Just lovin Justin!

Älskar Justin Timberlake! Har lyssnat på honom enda sedan han var med i pojkbandet NSync.
Tycker dock att han är bäst som solo. Justified (2002) och FutureSex/Love Sounds (2006) är den absoluta top notchen när det handlar om
dagens pop.

Var tråkigt att jag var deprimerad när han var här i Göteborg för ca ett halvår, idag skulle jag lungt ha köpt en biljett och sett honom riva av
Like a Love You Live.

Justin är 2000-talets svar på Micheal Jackson. Och han gör det bra också tillskillnad från andra Jacko diggare som töntsopan Darin.

T.I är också en mycket bra artist därför föll jag pladask för denna låt när jag hörde den i September 2006.

 (sägs att den blonda tjejen i videon ska föreställa Britney Spears)


Det jag inte gillar med Justin är han sålde sin själ till världens största transfetspundare: Mr Ronald Nasty Mcdonald år 2003. Men det är en annan femma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0