Morgonrutiner

Så här ser mina ut:

1. Vaknar oftast mellan klockan 04-07.00 beroende på när jag lagt mig (sover aldrig längre än 6 timmar)
Nästan alltid med stark ångest.

2. Klär på mig

3. Tittar ut och konstaterar vädretförhållanderna, (Nu är det tillexempel mulet med risk för regn, temperaturen ligger på 13,6 grader) 

4. Pissar

5. Sätter på någon brutal hiphop låt (tillexempel Hit em up) för att vakna till.

6. Tar en Cigg på antingen balkongen eller gården alternativ tvingar i mig äcklig hostmedecin och väntar en timme extra.

7. Dricker en kopp Kaffe svart eller med laktosfri mjölk (godast).

8. Spelar TV-spel, Xbox 360, Nintendo Ds eller Wii. 

9. Svär över att morsan sover i vardagsrummet (där datorn står). Igår bytte vi dock rum så nu har jag fri tillgång utan att riskera att väcka henne. 

10. Handlar något på ICA om jag behöver.

11. Tar en dusch

12.  Äter frukost först vid klockan 11-12, har extremt dålig aptit på morgonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0