Reprisen av Söndagsparty igår/ The Chronic.

Kollade som ni vet på Söndagsparty med Filip och Fredrik, måste säga att jag älskar de killarna och det dom gör! (förutom vem kan slå fillip och fredrik).

Dock tyckte jag att det var riktigt obehagligt att se Håkan Hellström få en panikångest attack i bussen, sen vet jag iofs inte om den var verklig eller inte men kände igen mig själv.

Annars verkar Håkan vara en person med mycket dåligt självförtroende som nästan skämmas över det han gör (förutom på scen), ja menar han har ju tusentals fans! Han borde verkligen arbeta på sin självkänsla och självförtroende.

Programmet i säg var hyfsad, Åkerman var snygg och rolig, Kevin Spacey var smart och rolig.
Gudfadern parodin var riktigt rolig.

Det bästa programmet i serien var dock det med Persbrandt och han i Scrubs (minns ej namnet)
Sämsta var utan tvekan det med Thortsen Flinck. Jävlar vad han skämde ut sig, vet att det är synd om killen men tycker faktikst att de inte borde ha bjudit in honom alls.

Kul att de spelade Snoop Dogg's första album Doggystyle från 1993. Har det själv och kan väl tycka att det är en anning överskattat om man jämnför med Dr Dre's The Chronic från året innan som slår det med hästlängder. 
Fuck Wit' Dre Day: Dr Dre feat Snoop Dogg



Nothing But a G Thang: Dr Dre feat Snoop Dogg



Deez nut: Dr Dre feat Snoop Dogg



/BenzoBoy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0