Tycker synd om A-lagare!

Aj aj nu har jag ont i magen! Igår blev det lite för mycket av brorsans spanska sprit och för många chips. Vi hade Sopranos Marathon så det var jävligt kul faktiskt!

Igår träffade jag och min bror två goa gubbar på en parkbänk i Kortedala som är narkoman och alkoholiststället nummer ett. De var väldigt trevliga och berättade sina livshistorier för oss.

Tycker det är sorgligt att det är så många missbrukare i Bergsjön och framförallt Kortedala. Många jag har pratat med är bara olycklig killar/gubbar som nästan alltid haft en svår barndom och tar till Alkohol eller Narkotika för att minska ångesten.

En kompis kom förbi senare och sa att en fyllegubbe hade däckat med en flaska absolut. Fattade direkt att det var en utav dem vi hade pratat med. Han blev senare gripen av polisen.(Jag och min bror kunde se det från våran balkong).

Vad händer idag mina trogna läsare?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0