Xanax och DisneyDags!

Medan jag mumsar på min lila "stav" som är slang för 2 milligram ska jag checka på gammal nostalgi från min barndom. Är uppväxt med allt det här därför reser sig min hårstrå varje gång.


Bästa Dinsey Introt tillsammans med Luftens Hjältar och Darkwing Duck!

Minns första dan det sändes.
Var på TV4 klockan nio på lördagar och söndagar om jag minns rätt.
När väl introt började så var så nära en utlösning en kille kan vara i den åldern (var 10 då).
(Minns dessutom hur sur man var på Namco Bandai som skapde kopian Digimon)



Och det absolut vackraste introt någonsin (trasdockerna på svenska men det engelska introt är mycket bättr)
 
Enjoy tha Nostalgia! (Om du är född i början av 1990-talet eller slutet av 80)

Lovar att återkomma med bland annat Björne the Bear!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0