Das donken, Cypress och I.C.A.

Idag har jag varit på stan med farsan. Vi åt  på das donken, och kollade in Rockhouse. Fick där reda på att Cypress Hill spelar på fredag här i GBG!


Det är verkligen något jag får kolla upp för vidare info men om inte biljetterna är för dyra eller något annat kommer emellan så blir det till att se dem.Sedan fick jag en skiva med Cassidy (amerikansk rappare), tobak för jag rullar nämligen egna cigg. På hemvägen var vi på I.C.A och handlade. Köpte en 300 g sourcream, 4st kexisar och två Coke's.


Ikväll kan det faktiskt hända och det skäms jag lite för faktiskt, att jag kommer kika på Beck.
Martin är ju en riktig mysgubbe och Gunvald är en klass för sig.

/BB/GB

Kommentarer
Postat av: sabi

HAHAHA det är så gott o titta på sånt, jag dör av skratt!"



Härligt! Folk säger att Beck e bra, berätta sedan hur den var.



Du skall veta att det betyder really much när du säger sånt, gah tusen tack!



/ Sabi

2009-08-10 @ 20:49:25
URL: http://sabi.blogg.se/sabahudinsabani

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0