I,m Back in tha blogg business!

Har inte haft lust att skriva på ett tag nu.

Bor hos min farmor i frölunda.
Har inte gjort så mycket på sistone men jag mår bra så det är okej.
Börjar skolan på onsdag nästa vecka, tänkte först dra till Stockholm men det vore kanske inte så smart då jag kanske skulle hamna på T-centralen igen.

Mitt Id-kort har kommit till rätta och jag hämtade ut det igår. Nu kan jag äntgligen ta ut Cash på banken så det känns bra.
I helgen ska jag besöka min brorsa och morsa i N. Kortedala så det känns bra, något som dock inte känns bra är att jag kanske ska få tandställning på måndag.

De satte in en 2006 men då jag inte kunde äta och redan var underviktigt så tog de ut den.
På måndag ska jag även ha möte med min socialsekreterare angående boende.
Skulle vara riktigt skönt att ha en egen bostad.

Ha en fin torsdag!

Kommentarer
Postat av: Sabi

Välkommen tillbaka!

Du. Nu har jag frågestund på min blogg, checka in - skulle vara gulligt ifall du ställa en fråga eller hundra.:)

2009-08-29 @ 14:59:47
URL: http://sabi.blogg.se/sabahudinsabani
Postat av: Sabi - Hoppet om att bli skådespelare

Ha det fint nu, åker till Bulgarien!

2009-09-01 @ 12:47:27
URL: http://sabi.blogg.se/sabahudinsabani

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0