Kvällstid=sämstid!

Sitter och glor på Generalens dotter på fyran samtidigt som jag bloggar. En väldigt bra och spännande 4 av 5 film.
Har kommit hem från min farsas lilla party. Där bjöds det på Potatisallad med marinerad kyckling vilket var mycket smakfullt. Efterätten var Pinochio tårta som var ljuvligt god.


Gillar inte kvällen så mycket, känner mig ensam och orolig så detta är den värsta perioden på dagen för mig.
Den bästa är nog mellan 08-12 på morgonen. Känner mig så uppgiven och vet inte riktigt vad som är det bästa sättet att motarbeta detta.


Har slutat med benzo och alkohol men röker som en skotsk sten och hetsäter chips och kexchoklad istället. Ett bättre sätt men det hade varit roligt om man hade några riktiga vänner istället för att sitta själv dag efter dag natt efter natt.


Mina enda riktiga kompisar för tillfället är min Nintendo DS och mitt Wii. De sviker mig aldrig och är tillgänliga när som helst, dygnets alla 24 timmar.

Nåväl gonatt från mig alla till er allaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0