Drömspel!

Detta är spel som jag vill ska komma, vissa är mer eller mindre säkra kort andra är drömmar.

Vi börjar med Wii.
Mario Tennis: Wii
som har stöd för motion plus
Pikmin 3 skulle passa utmärkt till Wii.
Wind Waker 2 jag tillhörde dem som älskade ettan och belv besviken på Twilight princess därför skulle jag vilja se enuppföljare med samma tema. F-Zero: WiiX en uppföljare till hardcore liret F-Zero: GX
Wii Love Katamari katamari spelen är ju som gjorda för att passa med wii och nu när motion plus finns så ser jag inga
hinder till varför inte det skulle kunna komma. Jag spelade aldrig klart Super Mario Sunshine så en ny version till Wii hade varit att föredra samma sak med F-Zero: GX.

Mario Party: The Best!
De bästa minigamen från tidigare spel. Stöd för både balansbrädan (Den du får när du köper Wii Fit) och Motion plus. Pokémon ett traditionellt spelet inte som Stadium skiten
Pokémon: Online där man möter människor från hela världen.
Pokémon Snap 2: Älskade ettan till N64 och med motion plus kan det ju bara inte gå fel.

Andra spel är Kid Icarus, GTA: San Andreas Wii, Metriod Prime IV och Kingdom Hearts III

Nintendo DS
Ocarina of Time
Majoras Mask
Super Metriod
Earthbound DS
Super Mario Allstars
Super Mario Kart (SNES Versionen)

Xbox 360/Playstation 3
Vice City
och San Andreas 2 med 1080p stöd och nya miljöer samt karaktärer.
GTA: Sweden som ska innehålla Göteborg, Malmö, Stockholm och Norrland.
Ninja Gaiden III som ska påminna och vara lika svårt som ettan inte som tvåan som enligt mig var
en stor besvikelse. Dead or Alive 5 och Tekken Tag Tourment 2 vore också nice!

PC
Half-Life 3
World of Warcraft 2
Warcraft 4


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0