Lady Gaga och Anders Bagge...

Fick reda av Mirre http://miirre.se/ och Google.se att Lady Gaga kommer till Tivoli Stockholm den 2/8.
Är lite sugen på att gå faktiskt men fan inte med någon av mina pundarkompisar. Det ska vara en knarkfri resa isåfall!
(Förutom mina receptbelagta benzos då)

Priset verkar inte vara bestämt men kan väl inte gå på mer än 300 spänn? Min morsas tjejkompis bor i Bromma tillsammans med Trygg Hansas VD (Respekt) så där kan jag bo men har ingen tjej och det är inte okej! Bjuder Kenza om hon följer med mig men ingen annan! Om jag åker ska jag fan kontakta Anders Bagge från Idol och träffa honom och disskutera panikångest och skivkontrakt.

Han kan lära mig musik så kan jag lära honom psykologi och medeciner!

Tycker att han verkar väldigt trevligt ,snäll och mysigt när han åker runt med sin gräsklippare utanför sitt hus.
Läste i Aftonhoran förra året att han fick en attack mitt under sändning. Jävligt obehaglig sjukdom är det då
det iallafall inte i mitt fall går att veta exakt när man ska få en attack.

Han ska inte behöva lida av panikångest, ingen ska det!

Anders Bagge bästa idoldomaren någonsin i Sverige.




/Oscar Bruce


Kommentarer
Postat av: MIRRE

Nej hon ska till grönan :)

men det kommer inte släppas biljetter utan man får komma dit, först till kvarn helt enkelt det är som en vanlig dag på grönan med vanliga inträdes priser :)

2009-06-21 @ 18:16:22
URL: http://miirre.se
Postat av: Olivia

Det kommer nog inte kosta något, bara inträde, vilket brukar vara på 290 kr :)

2009-06-21 @ 19:15:34
URL: http://sumo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0