My Hood Crew (Bilmässa i Jönköping 2008)!

Antar att ni vill se en bild på mig men jag har en hotbild över mig (har blivit misshandlat och rånat flera gånger och vittnat i domstol). Men måste fixa en digitalcamrea så jag kan bära mina solglassögon på för att inte riskera att hamna i skit, men nu kan ni få se lite bilder på mitt crew!

Dessa bilder kommer ursprungligen från min gamla blogg och är tagna i Mars 2008 från Sveriges största bilmässa Elmia i Jönköping. Just denna dag var det - 13 grader och blåste nåt som in i h-vete!



Hela gänget på väg in.


Wagge som han kallas testar en moppe som dock är ganska alldeles för liten.


 Cock transaktions by the phone.



Salem med Kuzze.

Kanske borde visa några bilder på alla bilar och brudar också men det kan vi ta någon annan gång.

/OscarBenzoBruce

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0