På Stan

Det förra inlägget kanske var lite för aggresivt men jag har ADHD (svårt med impulskontrollen) så hoppas ni har överseende med det. Jag är en snäll kille egentligen om man känner mig.

Men skitsamma idag har jag varit på stan med min kompis David.
Vi gick först till BK och käkade. Jag beställde en Crispy Chiken Meal med Lökringar och Coca-Cola och han en Whopper meny. Sen gick vi till Brooklyn och jag köpte en Eminem affisch av tyg (samma typ som den jag har med Tupac).

Efter det gick vi till Rocks och jag köpte en samling  med alla  RUN-DMC's skivor (5 stycken) för 200:-
Tyckte det var ett riktigt kap faktiskt.

Tar kort på allt sen så får ni se själva.
Antar att de flesta är ute med kompisar eller vid havet nu alla som läser detta får ha det bra!

Nu ska jag hämta två paket från posten med skivor och spel som jag ska ta kort på också!
(Är lite av en köpnarkoman nuförtiden men det är bättre än att vara en narkoman så jag ska inte klaga)

/Oscar Bruce

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0