Så här får du många läsare (guide)

Posta en och samma kommentar till så många andra som möjligt. Skriv en klämcheck personlig kommentar så ska du nog få se att läsaren ramlar in.

Jag hade faktiskt inte tänkt att använda mig av detta lömskta marknadsknep innan men ny måste jag väl anpassa mig antar jag. Det handlar om att bygga VARUMÄRKE! som Johan Ulvesson sa en väldigt bra humurserie kallad Heja Björn som gick på TV4 i början av milleniumskiftet.

Dagens låt: I Jizzed my Pants
(en skämt låt som är riktigt bra och rolig, Drygt 51 miljoner Wievs på tuben säger väl en del)
Notera att det är Justin Timberlake som står och skruppar golvet i affären.




Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Eller hur :D

Jag vet inte vad jag ska göra idag, du då?

2009-06-16 @ 11:47:07
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Det verka inte som ett skitjobb iaf, kanske beror på vilket mc donalds man är på också :p

2009-06-16 @ 12:13:18
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0