Saker att göra i sommar!

Har gjort en lista faktiskt!
- Klara Halo 3 på Legendary
- Klara Gears of War 2 på Hardcore
- Klara Ninja Gaiden på Hard.
- Fixa minst 5000 Gamescore på Xbox live
- Spela klart Super Mario Galaxy, Super Smash Bros Brawl, Bioshock, Devil May Cry 4 och Pokémon: Platinum.
- Se alla mina favoritfilmer minst en gång.
- Se Brüno den 10 Juli.
- Se Harry Potter och Halvblodsprinsen den 15 Juli
- Skriva ett blogginlägg på min Ipod Touch.
- Ha minst ett Sopranos marahton.
- Besöka Kvibergsmarknad minst en gång.
- Tagga "BenzoBoy" över hela Göteborg.
- Läsa Bibeln och Koranen
- Lära mig Japanska, Arabsika och Ryska.(Lätta språk......NOT!) 
- Köpa en Lokomotiv Moskva tröja.
- Köpa en Japan flagga.
- Bli biff (ska döda på gymmet).
- Bli brun.
- Borsta tänderna mer än varanan dag.
- Se Lady Gaga i Estockholmo den 2/8 och få me Kenza på något sätt även om det inte har lätt som en plätt.
- Fixa skivkontrakt.
- Nå första plats på Bloggtoplist.

Har lite att stå i sommar med andra ord!

Kommentarer
Postat av: razor

"Lära mig Japanska, Arabsika och Ryska"



LOL!

Sätter 1000 kr på att du kommer inte lära dig ett enda av dom språken. Du verkar skriva det du är sugen på att göra för stunden.



Jag tror inte en chans att du ens kommer komma längre än att googla fram standardfraserna på dessa språk :)



/ razor

2009-06-26 @ 17:10:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0