Back from School!

Nu är jag hemma från skolan igen. Skrev två Psykologi B uppgifter på 30 min så jag hoppas verkligen att jag får MVG i kursen. Hann dock inte visa mina teorier men får väl publicera dem här istället lite senare. Vill jobba med något inom Psykologi. Grejen är att det bara är Psykologi, Engelska, Filosofi och Samhällskunskap som jag är bra på och det krävs ju en hel del poäng för att bli Psykolog eller Psykiatriker (läkarlinjen). Vilket suger eftersom Psykologi är det jag kan bäst.
Känns lite  frustrerande faktiskt men jag får väl läsa upp de ämnen jag har IG i som:

: Svenska C
: Geografi A
: Information och Layout
: Rättskunskap
: Ekonomi
: Matematik C
: Spanska Steg 3
: Projektarbete

jaja som sagt jag borde sluta gnälla och tänka positivt men det är svårt ibland. Ska bli inlagd på Östra Sjukhusets Vuxenpsyk för fjärde gången imorgon, kul sommarlov!

Skickade iallafall en ursäkt till Kenza där jag bad om ursäkt, känns bra. Nu ska jag äta middag och sedan kommer min mamma och hämtar mig hem till Bergsjön igen.

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Madelene

Hoppas din dag varit bra!

Vad hittar du på ikväll?





www.mallesplace.blogg.se

Bloggen om en helgalen, småländsk 17åring med stort foto intresse.

Designar och syr egna kläder, kolla in och kommentera!

Skriver om mitt liv som en NORMAL 17åring.



see ya!

www.mallesplace.blogg.se

2009-06-09 @ 22:44:20
URL: http://mallesplace.blogg.se/
Postat av: Madelene

Sv: Ja jag tyckte att glassen var super god! Sorbe med annanas bitar i. Hade kanske smakat godare en solig varm dag i bikini än en rednig kväll i pyamas!

Haha

Howe come att du ska till psyke?

2009-06-09 @ 23:01:50
URL: http://mallesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0