Hem från Kulturen.

Har nyss kommit hem från Kulturkalaset. Petter var en grym underhållare men måste säga att det bästa var när han drog igång beatsen från The Next Episode och A Milli då vaknade jag till. Har väldigt svårt för svensk hiphop och kan bara säga att jag uppskattade två låtar av dem han spelade men skulle ändå ge honom tre av fem då han var väldigt energisk och ansträngde sig för att starta igång publiken.


Sedan var vi och såg ett norlänskt reggae band som hette Glesbygden. Var mycket speciellt på ett bra sätt får jag säga.


Nu ska jag surfa lite och sedan få en välförtjänt natts sömn.


God Natt!

Kommentarer
Postat av: sabi

Gah missade Petter, så jävla bra e han! Såg han innan sommarlovet!

2009-08-14 @ 22:57:33
URL: http://sabi.blogg.se/sabahudinsabani

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0