Julstäminig

Har faktiskt lite julstämning nu. Är snart tyvärr 4 månader kvar till självaste julafton.
Förra året när jag blev misshandlad så var hela julen förstörd därför känner mig extra hypad inför årest julafton. Har redan tänkt ut en liten önskelista faktiskt!

- En Playstation 2: Slim
- Animal Crossing Till Nintendo DS
- New Super Mario Bros: Wii
- Någon snygg kedja.
- 1200 Microsoft Poäng (så jag kan köpa Trials HD)
- No More Heroes till Nintendo Wii
- Mario Kart: DS
- En Limpa Lucky Strike
- Frigde Pack Coca-Cola
- En Hood Tröja av Något Slag.
- Mario and Luigi: Bowser Inside Story
- The Legend of Zelda: Spirit Tracks

Fan
också att jag missade Nas igår förresten han fick fem fyrar i GP! Fatta av en utav Sveriges mest kritiska tidningar.
Var med gråten i halsen och kexchokladen i munnen som jag läste det.



/GB/BB

Kommentarer
Postat av: hanna

hahaha, typ bara massa spel du önskar dig :P

2009-09-17 @ 22:02:03
URL: http://anzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0