Live!

Prenumerar nu på Sveriges två enligt mig bästa tidningar DN och GP.

Börsen går riktigt bra nu i sommar och ligger på + 0,94 just nu och kommer inom kort nå den högsta börsnoteringen någonsin. Rekordet innan var i September 2007

Sveriges ekonomi är också den bra och detta beror på turismen som kommer slå rekord både i Stockholm och Göteborg iår.

Miss Gaga spelade ju på grönan igår vilket var lite tråkigt att jag missade. Var tydligen 23,000 människor där så det kanske var bäst så (Gröna Lund är inte så stort om man jämnför med Liseberg så det hade blivit väldigt trångt).

Har aldrig varit på en konsert bara sett N.E.R.D då jag jobbade på Way Out West förra året.

Dessa artister vill jag helst se Live
- Dr Dre tillsamans med Eminem, Ice Cube och Snoop Dogg
- Jay-Z tillsamans med Rihanna och Kanye West
- Bruce Springsteen and the E Street Band
- Madonna
- Three 6 Mafia
- Scarface
- Cypress Hill
- Lil Wayne och Birdman som kör låtar från Like Father Like Son
- Young Money och Drake
- Akon tillsamans med Lady Gaga, T-Pain och Kardinal Offishall
- Nas (Som kommer till Way Out West iår!)

- U2

Peace Out muthhaphukka!

/BB/GB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0