Spice e bajs!

Nu ska jag snart på middag hos min fader.
Känns skönt att komma ut lite och lufta mina vingar lite.

Tar med mig min Nintendo DS så jag kan jämnföra scores på New Super Mario Bros med broschan.
Går bra på Pokémon förresten sitter på en Gyrados Lv.30, Probopass Lv.26, Meditate Lv.33, Porygon Lv.25, Grotle lv. 27och en Staravia Lv.30. Har klarat fyra gymledare.

Hörde att skitdrogen Spice ska förbjudas den 15 september, vilket är bra. Fjortisar som vill bli höga och inte får tag på riktigt gräs kan ändå inte hantera drogen. De får väl gå över till toaspray eller muskötnötter istället.

Har själv testat Spice och kan säga att det känns som att få ett hårt slag i huvudet. Lobbar ej för maja eller hasch men att ens ha mage att kalla detta för ett substitut för Cannabis är bara patetiskt.

Peace out and tune in later!

/OB/BB/GB/CK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0