Beach is a Bitch!

Godmorgon!
Själv vaknade jag halv fyra i morse (om det ens räknas som morgon, jag vet inte)

Igår var en tuff dag faktiskt först bli utslängd då jag bråkade med min bror sedan när jag skulle hem igen och hämta lite grejor så började jag bråkade med min mamma som hotade att skicka snuten på mig om jag inte stack på en gång.

Bor hos min farmor nu eftersom jag inte fick bo hos min pappa (han skiter fullständigt i mig och bryr sig bara om sin flickvän). Han ringde igår och frågade om jag ville hänga med till Smithska Udden. Kunnde inte tacka nej då det är den absolut finaste badplats i hela Göteborg och kanske även  Sverige.

Nåväll saknar som sagt estockholmo väldigt mycket så jag hoppas verkligen att jag får den där lägeneheten jag har visat intresse för.

Ringde aftonhoran förresten eftersom jag håller på med en artikel serie.
Chefredaktörer kommer att antingen skicka ett mail eller ringa enligt hans sekreterare. 

Då skulle jag lungt ha pengar till att bo i Stockholm. 

Ha en vacker fin liten sommarda!

(Idag har jag fan ätit fyra kexchoklad (mår illa))

Kommentarer
Postat av: razor

Mycket av sakerna du skriver är så orealistiska.

Hoppas att du lyckas med en del av allt det du skriver.



Är det inte jobbigt att gång på gång komma fram till att det du skrivit ska hända inte händer?



Har en kompis som är likadan.. därför jag undrar.



// razor

2009-07-02 @ 14:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0