Dagens Shopping

Hej!

Nu har jag nyss kommit hit från en shoppingrunda. Köpte lite tidningar (The Sun, The Times, Aftonbladet och Svenska Dagbladet)

Dessutom 2st Coca-Cola 1,5 liter och en jävla massa Kexchoklad så nu lär jag bli riktigt go och glad!

Har spelat mycket Wii på sistone och kan konstatera att Super Smash Bros Brawl och Mario Kart: Wii är ett mycket roligt tidsfördriv antingen själv eller tillsammans med polare.

Har låst upp Kapten örn (Captain Falcon), Marth och Luigi hittils men måste ta och fixa Snake och Sonic också.
Mina Favoritgubbar är Kirby, Link, Ike, Marth och Pit.

Hittils skulle jag ge betyget 9 av 10 till det spelet men ska spela lite mer och sedan publicera en recension här på siten.

Ha en trevlig eftermiddag och kväll!

/OB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0