Detta läser jag nu.

jag läser:
Level
DN
Aftonbladet
Metro
SVD


Ska börja läsa New York Times, Rolling Stones, Edge, The Source och Washington Post också. (De är dock ganska dyra här i Sverige och måste köpas på Press Stop eller på en Pressbyrå med stor utbud).

Böcker: ingen just nu men ska köpa aldrig fucka up och läsa den tänkte jag. Sedan måste jag erkänna något lite pinsamt. Jag har aldrig läst klart den sista delen av Harry Potter, så det måste jag verkligen ta och göra. Köpte den då den släpptes i November 07 här men bara läst några kapitel sådär. Detta ska dock återgäldas när bästa möjliga tillfälle ges.

Vilka tidningar/tidskrifter/böcker/magasin läser du just nu?

Ha en undebar dag förresten!

Kommentarer
Postat av: ban

alla du läser färutom level då!

2009-07-21 @ 22:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0