FUCK DN!

Sorry för den sega uppdaten. Har varit med om en del så har inte hunnit helt enkelt. Är hemma i GBG nu. Hos min farsa i Tynnered då jag jag belv utslängd av min morsa igen. Har varit och tagit ett par glas öl på Frölunda Torg.
Kaxade med en fyllis och försökte övertyga ett gäng på 10 killar att Bergsjön och Kortedala var de farligaste ställerna i GBG.

Har hittat en lägenhet i Hässelby som jag förmodligen kommer att ta. Isåfall flyttar jag till Stockholm på måndag. Ska bli skönt att slippa känna sig osäker när man går själv.

För Stockholm är en mycket tryggare stad än GBG. Har varit i Kista, Rinkeby, Fittja osv. Visst bara gått runt lite men det är verkligen inte som förorterna i här. Många invandrare är det men vad fan har det att göra med om det är farligt eller inte?

Nåväl nu är jag pigg och ska försöka skriva igen allt som jag missat.

Dagens Ris: DN som skrev att Flo-Rida var världens bäst säljande rappare. Jag menar vad fan har de rökt egentligen?
Tupac och Eminem är de amerikanska hiphop artister som sålt överlägset bäst. I USA säljer inte Flo-Rida ett jävla skit. 

Vill gärna höra en förklaring till det korkade inkorrekta skiten som står i dagnes DN så jag ringer dem imorgon.
Får jag ingen svar blir det aldrig mer Dagens Nyheter för mig iallafall.


/Oscar Bruce
P.S Lovar att köpa en kamrea när jag får Cash

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0