100000 unika nu! (Eftersom jag är snyggast och bäst av alla)

Jag har faktiskt rätt att skriva dåliga inlägg nu när jag har skrivit så många bra. Men det är väl det ni läsare gillar dåliga bloggar. Typ Paulina en ful äcklig liten brunkrämsslyna.

Så nu ska jag göra en så dålig blogg som  möjligt bara för att få många läsare.



En Dolce and Gabanna Väska som jag köpte på NK för 20,500:-


En Dolce and Gabanna Plånbok köpt på NK för 12,000:-


En massa fula anoretiker kan livet vara roliagre än att titta på detta!

Nu ska jag ha en liten tävling också.
Vinnaren får en liter Botox och ett kilo amfetamin (så man kan ha BMI 10)
Du ska skriva varför du är så dum i huvudet att du tycker att moddebloggare är roliga att läsa.

Puss å Kram Skumbana.
(Alla inlägg som är stötande raderas)
(Jag kommer aldrig att svara på det du skriver för jag bryr mig bara om mig själv)
(Du får inte vara anonym)
(Min advokat kommer att stämma skiten av dig om du skriver det minsta lilla som kan såra mig)
(Kom ihåg mig? Men jag kommer inte komma ihåg dig nästa gång för jag får 100000 kommentarer varje dag)
(Om du inte gillar min blogg så kommer CIA, Hell Angeles och ryska maffian hem till dig)

Nu är det väl bara att vänta in alla läsar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0