Anonyma kommentarer.

Kommer från och nu att radera alla sånna. Orka fegisar som inte vågar skriva ut sin blogg eller mail (om inte har en blogg). Det är bara så jävla patetiskt. Hade problem med detta i min förra blogg också dock mycket mer än nu. Har väl fått 5 anonyma och dem raderas direkt.

Bara så ni vet så är det ingen idé att leta efter fel och vara allmänt fittig.
Alla uppkäftiga anonyma kan suga sin farsa kuk tycker jag (så de håller käft)
Tror bara de är avundsjuka för att de är efterblivna horungar medan jag är smart.

Så Puda Tu Madre till er motherfuckers!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Najs blogg!(:

2009-06-22 @ 13:02:59
URL: http://onormalaste.blogg.se/
Postat av: razor

Varför kan du inte publicera anonyma kommentarer?

Vill du inte ta kritik?



Det är väl bra att folk hjälper dig för du verkar inte kunna klara dig själv direkt.



Ha det bra / razor

2009-06-22 @ 13:50:11
Postat av: Oscar

Hej Razor!



Anledningen till att jag inte publicerar anonyma kommentarer är för de oftast är uppkäftiga. Sen att jag är mentalsjuk (ångest, torgskräck, ADHD) innebär inte att jag inte är smart.



Psykologi har förrest inte något alls att göra med hur man stavar. Har du ADHD eller Dyslexi så är det svårare att stava, sen bryr jag mig inte så mycket om stavning så länge folk gillar bloggen.



Tänker inte så mycket bara skriver det jag känner för att skriva om. Angående behandligshem så har jag varit på två behandligshem och på Vuxenpsyk 5 gånger, jag har mer än testat 50 olika preparat och läser 4 timmar psykologi om dagen. Darför anser jag att jag kan hjälpa andra med det ja.



Ha det bra/ Oscar Bruce.

2009-06-22 @ 15:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0