Berns och Sickla

Är på hotellet nu och skriver, BIG Suprise YEEEZ!

Igår natt kunde jag inte sova så jag gick upp och snackade med han som jobbade i receptionen. En 21-årig kille från Ronna, Södertälje. Han var väldigt trevlig och vi snackade om allt från uppväxten i förorten till tjejer och Stureplan. Hans morbror känner tydligen Fadde Darwich så han hade redan som 16-åring kommit in på 20 klubbar som Berns och Spy Bar.

Han berättade en mycket rolig historia om en tjej som han kännde som jobbade på Berns. Han skrev på MSN att vi ses på Berns då var han 16 och hon skrattade ut honom. Dagen efter ringde han sin morbror och bad honom fixa in han och tre andra till Berns oavsett klädsel.

Så följande lördag så tog han på sig de mest slitna jeans du kan tänka dig en sliten T-shirt och en hood tröja.
Vakten på Berns hade tydligen blivit riktigt förvånad när de vissade sig att han stod på V.I.P gästlistan!

Sen när han var där inne så bad han tjejen han kännde att hämta mer is!
Hon blev om möjligt ännu mer förvånad än vakten och nästa dag så skrev hon direkt på MSN till honom när han loggade in.

Han svarade med att jag är intresserad och blockade henne.
Slutade dock med att de blev tillslut ändå eftersom hon tog reda på hans nummer.

Rolig historia tycker jag.

Idag var jag väldigt sugen på att bada så jag tog bussen mot Cylinder som igår men vid Sickla Centrum så tänkte jag att fuck that shiet, orka gå lika långt som igår så jag gick runt lite i centrumet och köpte 150gram Chocklate Chip Cookies, 2st Twix och en Coca-Cola satte mig på en parkbänk och läste aftonbladet.

Läste att det hade varit en minnesceremoni för Jackson på götgatan igår. Hade jag vetat det hade jag fan gått alltså.

Ha en kul dag,nu ska jag ta en lite shower!

Smell Ya all Later!/OB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0