Blogg från Psyket hela helgen! (Förmodligen)

Jag vet att jag säger i stort sätt varje dag att jag ska bli inlagd på Psyket igen, men idag verkar det som att det kommer att gå. Ska snart väcka morsan (som vanligtvis vaknar 6 timmar efter mig). 

Ska snacka skit om alla jävla dåliga läkare, berätta om vad alla schizofrena patienter har att berätta. Ska bli lite kul ändå senast satte vi oss på trappan och söp och röckte Hasch.

Men för det första vill jag bli hjälpt, får jag inte ut Concerta eller Ritalin så drar jag direkt.

Så ni kommer ha en hel del intressant att läsa här i helgen om jag blir inlagd kan jag lova. Tyvärr är det totalfölrbjudet att foto något alls där. Var väldigt suga på att fixa en Kamrea och smuggla in men vet ej om det är värt att ta risken eftersom de ibland visterar en innan man får komma in.

So back to the mentalshieet today!  Hoppas bara att fittorna har internet.


Min andra bostad, PK byggnaden (Psyket på Östra Sjukhuset).

/BB


Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Tack för att du skrev vad du tyckte! Ska tänka på det! :)

2009-06-12 @ 11:21:55
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0