Cash Flow ya hoe!

Sitter på Internet Cafét Matrix vid kungsgatan på Hötorget. Teckande ett medlemskort för 100 spänn då ingick det 4 h speltid och rabatt i framtiden.

Har tagit ut my money nu, den enda jävla Nordea i hela Stockholm som var öppen till 18 var den som ligger vid T-Centralen. Var så jävla många folk så det inte var klolt. Fick nummer 620 när det var nummer 511 på skylten.

I Göteborg så är det riktigt segt när det är tjugo nummer före men 109!!!
Det vär riktigt dåligt faktiskt att inte bankerna här öppna längre. I Götet är de flesta öppna till 17 eller 18 på vardagar men här stänger många vid 15 eller 16.

Gick till Swedbanks huvudkontor så det ordnade sig. Har fonder där så jag tog ut 3 Stora (Tusenlappar) och 4 Femhundringar. Kännde så jävla fett att stå där och styla med mina fina tusenlappar och kunde inte låta bli att flina mot alla "pappa betalar min kuk i röven och mitt fina jobb" bratar som skulle ta ut pengar sedan.

Hemma sedan så pratar jag med två schyssta snubbar på hotellet. En kom från Nybro och en från Kalmar. Vi disskuterade hur naiva folk är som dömmer alla efter vilka kläder de har. Jag menar en Ghetto kille kan bli Brat. En brat kan bli Ghetto kille. Förstår inte varför folk är så jävla korkade?!

Nu spelas det äntligen skön musik. Life's A Bitch, Suger, My Mom,Rush, Hit em Up och Stunnin like my daddy pumpas skönt i örat. Funderar på att gå till Stureplan och mobba några snorungar. Skulle väl vara ett lite mysigt tidsfördriv eller?

Ha en skön kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0