Det handlar om marknadsföring om bloggen ska bli poppis!

Allt handlar om marknadsföring, kommentera andra populära bloggar som du skiter fullständigt i. Ja menar min förra blogg, tittar jag tillbaka på den så var den inte särskilt bra alls. Ändå hade jag 2500 unika besökare som topnotering i April 2008.

Detta berodde på att jag spred blogg adressen genom olika hemsidor, kommenterade alla  jävla dåliga moddebloggar som fanns. Ja jag gillar Kenza men hennes blogg suger ju. Bara en massa bilder på henne själv, hennes kläder och hennes fula jävla hund. Jävla Paris Hilton Wannabe.  Narcisim så det skriker om det. Samma med Blondinbella (men hon är ju ful som stryk och liknar en gris medan kenza är snygg). 

Så ska jag få många läsare har 30 unika nu måste jag kommentera så många bloggar som möjligt. Är inte det jävligt dåligt och sorgligt. Att det spelar ingen roll om det du skriver stinker bara du sysslar med en bra promotion?

Jaja jag får väl börja kommentera mera då. Har förresten en annan idé som går ut på att tagga mitt bloggnamn på så många ställen i GBG som det bara går. På Spårvagnar, på stan ja allt möjligt.

Är som sagt JÄVLIGT arg nu men det kommer gå över snart.

Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0