Dinner, Ice Cream and Music.

Nu har både sovit och ätit en väldigt goid middag bestående av en grillad kyckling, pepparsås, grillade grönsaker och sallad. Väldigt nyttigt för att vara mig. Till efterätt två glassar och ett glas kaffe.

Lyssnar nu på Lil Wayne och måste säga att Tha Carter III är riktigt bra, är väldig svag för just lil wayne eftersom han har sitt eget "sound" . Få rappare idag som har det.  Skulle säga att T.I och Lil Wayne är de bästa rapparna som slagit igenom efter 2005.

Inatt ska jag se reprisen av sista avsnittet Söndagsparty med Filip och Fredrik och eventuellt äta en tredje chipspåse (jag kommer fan bli fet!)

Det är fortfarnade inte förbjudet att kommentera, även om jag kanske är lite för gangsta för dig : )


/Oscar Bruce

Kommentarer
Postat av: ღ DesignByMilly ღ

Jaså är det så? Vad konstigt..



Ha en bra kväll du med :)

2009-06-12 @ 19:38:56
URL: http://designbymilly.blogg.se/
Postat av: ღ DesignByMilly ღ

ja det är juh så man ska göra.. Då blir det roligare att gå in och svara tillbaka med :)

2009-06-12 @ 19:45:13
URL: http://designbymilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0