Draw

Så jag måste erkänna att Stockholm slår Göteborg stadsmässigt men människorna som bor i Göteborg  är coolare och behöver inte klä sig på ett visst sätt. Så vi kan säga Draw på the TownBattle.

En sak till: Stockholmarna kan ju inte prata engelska utan att bryta med dialekt. Göteborgarna är i regel mycket bättre på framför allt amerikansk engelska av dem jag pratar med (brukar spela amerikansk turist eftersom man får respekt då)

Men nu är jag ju ändå så trött på GBG att jag funderar på att skaffa ett hyreskontrakt i Hässelby eller Rinkeby.
Variation förnöjer!

Peace Out!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej, jag har precis börjat läsa din blogg när jag såg en kommentar du hade skrivit i Kenzas blogg.

Så långt som jag har läst så verkar du vara en stark och självstående kille i mina ögon även dina problem du har.

Du har bara varit i Stan i Stockholm eller hur? Och i nacka tror jag. I alla fall så som jag har uppfattat det.

Om du vill se ghettot här i Stockholm så borde du ta och åka till ställen som Rinkeby, Akalla, Husby Bredäng, Vårberg, Fittja och Norsborg. Sånna ställen till exempel.

Du skrev också i något inlägg om någon kunde rekommendera matsällen. I Hötorget så finns det Kungshallen. Där finns det olika restauranger. I Kista, Kista Galleria där finns det också Foodcourt flera olika restauranger.

Om jag får fråga; Vad gör du här helt själv i Stockholm?- vad du än gör här så hoppas jag att du trivs.

/Sara

2009-06-29 @ 22:50:26
Postat av: Oscar

Tack Sara för din fina kommentar. Den värmde bra. Får väl ta och åka till Fittja, Rinkeby m.m. för att se om det håller Bergsjö klass. (Känns så konstigt att det skulle finnas något farligt område i Stockholm).



Är i Stockholm för att jag blev utslängd hemifrån. Ville hellre bo på hotell i Stockholm än på hotell i Göteborg. Så efter några Öl på stan fick jag impulsen och tjuvåkte på GBG C-STHM C Tåget klockan 03.00 på natten.



Har slutat med precis alla droger nu och mentalsjuk är väl de flesta på mer eller mindra allvarliga sätt. Ska nog ta bort detta från beskrivningen då det kanske ger en negativ klang om mig som person.



Visst jag har Panikångest och stark ångest men det är ju inget jag kan göra så mycket åt.



Angående Kenza så måste jag säga att jag blivit förälskad i henne vilket känns väldigt konstigt då jag endast har pratat med henne via MSN men det är något speciellt som jag inte kan ta på. Svårt att förklara.



Tack för alla tips förresten!



Ha en bra kväll/natt!

2009-06-29 @ 23:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0