Förra årets bästa Julklapp! (i huvudet)

Den 22 December 2008. Jag hade permis från psyket för att umgås med min familj och fira jul. Jag och min bror var ute och gick. Han gick hem jag tog ett extra varv och rökte en cigg. När jag sedan skulle hem så ser jag två typer som står vid porten bredvid den jag bor i.

Den ena killen (kan kalla honom Kille nr 1) frågar om han kan få en ciggarett. Jag svarar visst och räcker över honom en. Jag ser klart och tydlig på killarnas pupiller och hur de pratar att de är påverkade. Sen börjar Kille nr 1 fråga var jag bor.

Eftersom jag märker att dessa killar är påverkade så ljuger jag och pekar åt ett annat håll. De märker dock att jag ljuger och frågar varför jag gör det. "Vi är schyssta killar varför behöver du ljuga för oss vi har varit uppe hos en tjejkompis och rökt skunk"

En man öppnar porten jag bor i och jag skyndar mig dit. Killarna följar dock efter. Sedan omringar de mig och upprepar samma fråga "Varför ljuger du får oss?".

Jag säger att jag bara vill hem och säger att jag ju inte gjort något dumt alls mot någon av dem. Kille nr 1 säger då att "om du slår till mig på käften får du gå".

Fattar direkt vad som kommer hända om jag gör detta och säger att jag inte alls vill slå honom. Han ställer då ett ultimatum "antingen slår du mig eller så gör jag det åt dig".

Jag hinner inte säga något innan Kille nr 1 tar min hand och slår sig själv köst på kinden. Kille nr 2 drar ner mig så jag slår huvudet i stengolvet. Sedan utdelar han ett slag mot mitt ena revben.

"Släppa honom in i hissen" säger dom. Jag får panik och börjar skrika. Kille nr 2 stampar mig då två gånger i huvudet. De letar igenom mina fickor utan att hitta något värdefullt och springer därefter ut genom bakdörren.

Springer sedan upp gråtandes med hjärnskakning och vi ringer polisen som dokumenterar skadorna och skriver en anmälan.

Orkar inte skriva mer om detta nu.

Återkommer.

Kommentarer
Postat av: Gynning

Ok skönt!!

2009-06-17 @ 18:59:41
URL: http://frokengynning.blogg.se/
Postat av: The T<3

Sv; Jag vet inte än, den e klar på måndag !:D (A) men håll tummarna för mig!(;

2009-06-17 @ 19:04:46
URL: http://tajjz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0