Gå ångest morgon igen.

Det känns väldigt bra just nu, skit mycket äcklig stickande jäla kukfitt ångest. Så här kommer det vara tills jag får rätt medecin om jag inte käkar min benzo. Och hur man kan begära att jag ska sluta med det när man inte hjälper mig.

Det är svenska statens fel att jag sitter här med en karta Xanor i ena handen och en karta Sobril i den andra.
Vill så gärna sluta med skiten och börjar med Concerta igen men hur ska jag göra det när ingen vill skriva ut den även när de har konstaterad "måttlig ADHD" och jag har behandlas framgångsrikt med den en gång tidigare.

Kan bara inte förstå det och allt blir bara sjukare sjukare ju mer man tänker och analyserar i det. Tills slut kommer de flesta med lite hjärna fram till att det förmodligen inte är Cannabis som leder till tyngre droger utan det faktum att den Svenska narkotikapolitiken inte funkar!


En tom burk med Concerta 18mg som jag fick utskrivet i slutet av december förra året, fattar inte att de inte kan skriva ut det igen när det är det enda av 50 olika preparat jag testat som fungerar.

/BB


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0