Gillar inte Sverige och svenskar!

Visst det är kallt i sverige men varför måste människorna också vara det. Är man svensk ska man hela tiden bygga upp en fasad inför alla, göra saker man egenligen skulle slippa. Det är inte tilllåtet att vara öppen. Jag har få svenska kompisar (fast jag själv är svensk) eftersom jag hellre umgås med personer från utlänsk bakgrund. De är mer öppna och man kan skämta om allting utan att det blir en "pinsam" stämning. Folk stirrar på mig när jag går på stan och tänker där har vi en kriminell narkoman.

Har blivit misshandlad på spårvagnen en gång av en tjackpundare mitt på dagen. Ingen jävel grep in alla bara glodde och kvinna frågade efteråt "är allt bra?". Tro fan att det inte är bra när man nyss har blivit slagen av en amfetaminmissbrukare horjävel! Tror ni detta skulle hända i ett muslimisk land? Nej knappast, har varit i både Tunisien och Turkiet och där är man mer öppen och skulle absolut inte tolerar att en 18-åring (som jag var vid tillfället) skulle få stryk utan anledning.

Nej när jag får mer pengar ska jag flytta till USA eller något annat land för jag gillar faktiskt inte sverige alls.

/Oscar Bruce

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0