God motherfucker morning!

Tja
Vaknade klockan 04.30 av ännu en mardröm. Idag var det min bror som först skulle bli blind för att sedan dö en långsam död. I drömmen så snodde jag piller ur morsans medecinskåp (vilket jag också gjorde när jag var mindre).


Har världens rökhosta, ont i halsen och förkylning också. Att man ska till psyket idag gör ju inte saken bättre. Hoppas att jag denna gång blir hjälpt och får rätt medecin istället för alla dessa beroendeframkallande narkotiklassande medecinerna jag har nu.

På psyket kan man få vänta upp till 7 timmar men förhoppningsvis slipper vi det om vi åker lite tidigare. Kommer att blogga därifrån (tror ej att man får fotografera där dock, hade varit kul).

Köpte aftonhoran med Sopranos (som ingick gratis!) buy or die!

Ha en bra dag hoppas du ska göra något roligare än jag.

/The BenzoBoy 415


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0