Gomorgon och natt (ska slagga nu)

Ska gå och lägga mig nu, trött som fan (om han sover alls).

När jag har vaknat måste jag till banken och fixa cash men inte för att köpa stash utan till en Ipod Touch har just nu en massa låtar på Itunes som måste in någonstans.

En liten del av min skivsamling


NWA, Ice Cube och Easy-E. Old school West Coast rapp från 1988-1990.




Deathrow CollectionUppifrån till sidan och sedan ner: The Chronic- Dr Dre , Chronic 2001
Doggystyle- Snoop Dogg, 2Pac Collection, The Doggfather- Snoop Dogg, 2pac Greatest hits, Deathrow Greatest hits.

Vad tycker ni om min skivsmak? Hiss eller en fett äcklig liten diss.

Ses idag lite senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0