Grattis på Midsommar!

Tog en powernapp vid 9 tiden efter att ha käkat en fet falafel och 100 gram kexchoklad. Dock så var den s.k powernappen alldeles för lång så jag vaknade klockade två och missade både Sex and The City och sista avsnittet av Blomstertid.

Idag är det ju midsommar så ha det som bra idag! Själv ska jag vara hemma för min jag är inte bjuden till min dåliga skitfarsas lilla partaj men det bryr jag mig inte ett smack om.

Skitsamma nu blir det Sopranos.

Ska du göra något speciellt idag?


Kommentarer
Postat av: Cika

*Åh, det är så jobbigt när man bara ska sova "lite" och sen vaknar och det gått flera timmar*

2009-06-19 @ 04:17:31
URL: http://cika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0