Hatar Otacksamma männsikor!

Nu ska jag försöka att inte vara så arg men är det något jag hatar så är det otacksamma människor. Tillexempel i min förra skola så gav jag en tjej jag var intresserad av alla svar till ett Psykologi prov, hjälpte henne med uppgifter. Men fick jag ens ett tack?

Nej för de flesta människor är självcentrerade idioter som bara bryr sig om sig själva.

Killarna i min klass gav jag Coca Cola och Oreo Kakor på lektionerna men ändå så pratade ingen med mig alls. De väntade inte på mig efter skolan. En kille sa håll käften till mig när jag rättade min inkompententa Psykologi lärare. Var tvungen att hota honom efter lektionen. Blev också ett jävla liv när det kom fram att jag rökte hasch och kom stenad till lektionerna. 

Får man ingen bekräftelse från omgivningen så spelar det ju ingen roll hur man är.  Hatar alla rikemans svennar de kan ta sig i röven!  Folk från Angered, Tynnered, Kortedala och Bergsjön är mycket bättre även om en del är kriminella "drug dealers" så kan man prata med dem på ett helt annat sätt än många tråkiga svenskar.

Ska ta en dusch nu ses sen.

/Oscar Bruce

Kommentarer
Postat av: The T<3

Sv; jahadu!:D

nja, jag bor i hälsingland .. :/



ingår det 1 ratt eller?(:

2009-06-14 @ 21:19:34
URL: http://tajjz.blogg.se/
Postat av: The T<3

Sv; Haha, snällt !;)

2009-06-14 @ 21:19:58
URL: http://tajjz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0