Dream Talk.

God Morgon!

Var på stranden och i min farsas nya lägenhet i Tynnered igår.

På stranden så badade jag och min brorsa tre gånger (var 27 grader i götet varmast i hela landet). Fick dock en panikattack och var tvungen att käka en Xanor och lägga mig ner. Somnade och pratade tydligen i sömnen.

Sa enligt min mamma och bror såhär:
- Men JONATHAN!!!! (När min bror skulle ta ut mina tändstickor ur min ficka)
- Sen sa jag något om att jag hade ett apotek hemma.
- Ropade Men JONATHAN!!!! igen när min mamma skulle flytta mig eftersom jag hade rullat ur från madressen och låg på stenplattan.

Alltid roligt att prata i sömnen tycker jag.
Alla tittade tydligen på mig när jag sov.
Vilket inte var så konstigt direkt.


...X(OSCAR BRUCE)X...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0