Kända personer jag träffat/sett/pratat med

Här kommer en lista på de kända personer jag träffat.

Göran Person Han hade en boksignering i GBG i November 2007

Pharrel Williams
Jobbade på Way Out West 2008 så passade på att hälsa på  little Skateboard P

Mia (i mia oxh klara)
Såg henne i Nordstan GBG för ca 2 månader sedan och var tvungen och hälsa.

Magnus Betnér Han hade en standup på Ruby Avenyn i Maj förra året träffade honom när jag skulle gå och pissa. Han var biffig men mycket kortare än jag trodde. Ungefär lika lång som mig (175 cm).

Ingvar Oldsberg Han bor i Vasastaden i Göteborg som ligger nära min skola, har sett honom men aldrig pratat med honom

Janne Josefsson: Har sett han i Göteborg flera gånger men aldrig sagt något till honom.

Kenza Zouiten- Har jag aldrig träffat men hade hennes MSN ett tag (April-Juni 2008)

Har du träffat/pratat med några kända personer?

/Oscar Bruce

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0